mardi 14 juillet 2009

Freebie - QP Strawberry Time

Pfiiou... bientôt le départ en vacance. On sera sur la route de l'Auvergne demain matin ^^
Du coup comme je vais passer presqu'un semaine sans pouvoir scrapper, j'ai passer beaucoup de temps à vous préparer un surprise pour mon retour.
Soyez sur vos gardes aux alentours du 22 ;).
Et sachez en outre que d'ici à mon retour, je vous ai concocter (je devrais dire programmer) quelques petites surprises. Plusieurs freebies seront disponibles dans les jours qui viennent.
Surveillez mon blog ;)

Pffiou... departure is soon. We will be on the road for Auvergne tomorrow morning ^^.
Since I'm gonna spend nearly a week without scrapping, I've spend a lot of time preparing you a surprise for my return.
Don't forget to come around the 22 ;).
More, you have to know that until my return, I have prepared (I should say programmed) few little surprises. Somes freebies will be available on my blog thoses days.
Check my blog frequently ;)

En attendant, je vous ai préparer un petit freebie. Un quickpage réalisée avec le kit "Strawberry Time" d'Azur.
Autant dire quand même que j'ai été un peu décue.. juste deux messages pour mon dernier wordart (et seulement des messages de Digi Free et CBH... autant dire personne...) pour 204 téléchargement... C'est quand même pas si dur faire un p'tit coucou pour dire merci... :(
Allez, laissez moi un p'tit commentaire; ça vous coute rien et ça fait du bien !!
Et qui sait... ça pourrait p'tet faire apparaitre des freebies... ;)
In meanwhile, I have prepare you a little freebie. A quickpage done with the kit "Strawberry Time"
But I have to say, I'm a little bit desepointed.. on ly two comments for my last freebie (and only from Digi Free and CBH... which mean no one in particuliar...) for 204 downloads... It's in that tough to say hello and thanks ... :(
Come on, leave me a comment; it's free and it !!
And who know... it could make freebies appears... ;)



Télécharger / Download

3 commentaires:

Anonyme a dit…

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 14 Jul [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 15 Jul [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Anonyme a dit…

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 9 post on Jul. 15, 2009. Thanks again.

mskinsey a dit…

Again, I thank you very much for your lovely work. I appreciate that you give of your talents so freely to those of us who are new and perhaps know nothing about designing. Also, I was timid about writing because I do not speak or write French, although I am slowly learning to read it by following the blogs of several French designers. Perhaps many of the people who have downloaded your artwork are nervous about writing because they too do not know French. Please forgive us for being so callous, sweetie! :-)