lundi 29 juin 2009

Girls Rock Too

Après une petite absence (raisons familiales), je reviens et découvre que plus de 600 personnes sont passée sur mon blog !!! MERCIIIIIIIIIII !!!
After a few days away (family affairs), I come back and discover that more that 600 persons went on my blog. THAAAAAAAANKS !
As it seems that there is a lots of english people, I'll write both in french and english from now on ^^


Donc un petite page pour ce retour, faites pour un challenge kit imposé que j'ai loupé de quelques heures faute de ne pas avoir vérifier les délais. Spas grave, j'ai fait la page pour me challenge moi-même vu que le kit est un tantinet différent de ce que j'utilise d'habitude.
So a little Lo, made for a kit challenge that, in fact, I missed because I didn't though to check the end date. No big deal, I made the LO anyway for challenging myself because this kit is quite different that those I usually use.


Kit : "Hard Rocking Mama" de/from Helly
Photo : memersonphotographic@DeviantArt

Aucun commentaire: